VIEGLI LASĪT

Šajā sadaļā uzzināsi:

Kas ir SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

Ar ko nodarbojas SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

Kas vada SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

Kur atrodas SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

Kā var sazināties ar SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

 

Kas ir SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”  ir pašvaldības kapitālsabiedrība ar 100% Rēzeknes valstpilsētas domes kapitālu.

SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”  tika izveidota 2003.gada 18.jūnijā reorganizējot 1994.gada 13.septembrī Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā  reģistrēto Rēzeknes pilsētas pašvaldības bezpeļņas uzņēmumu “Dzīvokļu saimniecības uzņēmums”.

Ar ko nodarbojas SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

SIA  “Rēzeknes Namsaimnieks” pamatdarbība ir saistīta ar daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pārvaldīšanu un apsaimniekošanu.

Kas vada SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

SIA “Rēzeknes Namsaimnieks” darbu vada iecelts valdes loceklis. Kopš 2023.gada oktobra valde locekle ir Juna Kjakšta.

Kur atrodas SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

SIA “Rēzeknes Namsaimnieks” administrācija atrodas Atbrīvošanas alejā 106, Rēzeknē.

SIA “Rēzeknes Namsaimnieks” remontceltniecības iecirknis (bāze) atrodas Rēznas ielā  13, Rēzeknē.

Kā var sazināties ar SIA “Rēzeknes Namsaimnieks”?

SIA  “Rēzeknes Namsaimnieks” var piezvanīt pa tālruni 64624501,

Elektroniskā pasta vēstules SIA “Rēzeknes Namsaimnieks” var nosūtīt uz adresi: rezeknes.namsaimnieks@apollo.lv