„Rēzeknes Namsaimnieks” — vienots klientu apkalpošanas numurs

Ar 1. oktobri SIA „Rēzeknes Namsaimnieks” ievieš vienotu klientu apkalpošanas tālruņa numuru. Uzņēmuma vadītājs Vjačeslavs Spičs stāsta, ka šāda sistēma ļaus kontrolēt visus ienākošos zvanus, jo katra saruna turpmāk tiks ierakstīta. Jaunā sistēma arī novērsīs pārmērīgas emocijas saskarsmē, un klients varēs vērsties ar savu jautājumu tieši pie attiecīgā speciālista.

Zvanot uz vienotu numuru 646 39000, klientam tiks piedāvāts nospiest:

  • taustiņu „1”, ja viņš vēlas sazināties ar Avārijas dienestu;
    Ar santehniku un elektroniku saistītās avārijas situācijās zvani tiks pieņemti jebkurā diennakts laikā, saistībā ar būvdarbiem (izsists logs, salauzta slēdzene utt.) – no plkst. 7.30 līdz 16.00. Ja kādu iemeslu dēļ uz jūsu zvanu neatbildēja (tā var gadīties ārpus darba laika, ja darbinieki ir izbraukumā), jums atzvanīs. Ja līnija ir aizņemta, lūgums pārzvanīt mazliet vēlāk.

 

  • taustiņu „2”, ja nepieciešama informācija par rēķiniem;
    Abonentu daļas darbinieki pieņems zvanus un atbildēs uz klientu jautājumiem darba dienās no plkst. 8.00 līdz 16.30 (piektdienās līdz plkst. 15.00).

 

  • taustiņu „3”, ja klients vēlas sazināties ar administrācijas pārstāvjiem;
    Te ir vēl sīkāks sadalījums. Nospiežot minēto taustiņu, klientam piedāvās nospiest taustiņu „1”, ja viņš vēlas saņemt namu pārvaldnieka konsultāciju („Namu pārvaldnieki”), taustiņu „2”, lai uzdotu jautājumu grāmatvežiem vai taustiņu „3”, lai sazvanītu biroja administratoru gadījumā, ja klients šaubās, pie kāda speciālista labāk vērsties.
    Administrācijas darbinieki atbildēs uz zvaniem darba dienās no plkst. 8.30 līdz 16.30 (piektdien līdz plkst. 15.00).

 

  • taustiņu „4”, ja klients vēlas piezvanīt Dzīvnieku patversmei.
    Dzīvnieku patversmes darbinieki atbildēs uz klientu zvaniem no plkst. 8.00 līdz 23.00.

Pie jaunās sistēmas noteikti būs jāpierod, toties tā pilnībā izslēdz cilvēkfaktoru un ļauj ciešāk kontrolēt saziņu ar katru klientu.

Jekaterina SMOLICKA

«Rēzeknes Vēstnesis»