Ņemot vērā visbiežāk uzdotos jautājumus, ar kuriem klienti vēršas SIA “Rēzeknes namsaimnieks” (“RN”) Abonentu daļā, piedāvājam jūsu uzmanībai nelielu skaidrojošu materiālu, kas palīdzēs jau sākotnējā posmā izvairīties no iespējamām neskaidrībām savstarpējā komunikācijā.
Rēķinu apmaksa
Lai “RN ”Abonentu daļas speciālisti varētu operatīvi izsekot jūsu veiktos maksājumus par uzņēmuma pakalpojumiem, ļoti lūdzam, veicot “RN” rēķinu apmaksu internetbankā, maksājuma mērķī obligāti norādīt pilnu “RN” rēķina numuru, jūsu adresi, kā arī korektu maksājuma summu.
Ja izmantojat Swedbank internetbanku, ir iespēja pielietot jau sagatavotu maksājumu veidni (bankas definētie maksājumi), kas ievērojami atvieglotu visu procesu, ja iepriekšminētā informācija tiks ievadīta korekti.
Bieži gadās, ka cilvēks apmaksā gan savu, gan radinieka “RN” rēķinu no sava bankas konta, bet, samaksājot par savu dzīvokļi, aizmirst pamainīt “RN” rēķina numuru un adresi, maksājot par radinieku. Lūdzam, esiet uzmanīgi!
Veicot maksājumus caur mobilajām lietotnēm, klienti bieži sajauc ciparu “0” ar burtu “o” – atcerieties, ka arī šādas kļūdas var radīt neskaidrības.
Atgādinām, ka “RN” rēķins ir jāapmaksā līdz attiecīgā mēneša beigām – vēlams pēc tā saņemšanas, nevis vadoties pēc paša aprēķiniem – mēneša sākumā, kad rēķini vēl nav sagatavoti. Ja jūs maksājiet par “RN” pakalpojumiem pirms rēķina saņemšanas, īpaši periodā no 10. līdz 13. datumam, kad notiek rēķinu sagatavošana un drukāšana, pastāv iespēja, ka jūsu maksājums par tekošo mēnesi saņemtajā rēķinā nebūs redzams. Tas tiks ieskaitīts nākamajā mēnesī, jo informācijas apstrāde par maksājumiem notiek trīs dienu laikā.
Ja jūs iegādājaties dzīvokļi…
Ja jūs iegādājaties dzīvokli, obligāti jāvēršas “RN” Juridiskajā nodaļā ar iesniegumu par dzīvokļa īpašnieka maiņu un jāiesniedz zemesgrāmatas kopija. To visu iespējams izdarīt arī elektroniski. Iesnieguma veidlapu var atrast mājaslapā reznam.lv sadaļā Veidlapas. Aizpildīts un ar elektronisko parakstu parakstīts iesniegums jānosūta uz e-pastu: rezeknes.namsaimnieks@apollo.lv
Maksa par sadzīves atkritumu izvešanu
Atgādinām, ka saskaņā ar MK noteikumiem, maksa par sadzīves atkritumu izvešanu tiek sadalīta pēc deklarēto personu skaita dzīvoklī. Tomēr dzīvokļu īpašnieki var pieņemt lēmumu, ka maksa par sadzīves atkritumu izvešanu tiks aprēķināta pēc dzīvoklī faktiski dzīvojošo personu skaita. Šādā gadījumā mājas vecākajam ir jāiesniedz pārvaldniekam attiecīgs saraksts. Ja jūsu dzīvoklī ir mainījies faktiski dzīvojošo personu skaits, par to laikus jāinformē mājas vecākais. Ja tāda nav, jāvēršas pie sava mājas pārvaldnieka ar iesniegumu.
Ja privatizētā dzīvoklī ir mainījies deklarēto personu skaits, dzīvokļa īpašniekam ir jāiesniedz izziņa no portāla latvija.lv – “Manā īpašumā deklarēto cilvēku skaits”. Ja jūs dzīvojat neprivatizētā dzīvoklī, jums palīdzēs tikt galā ar izziņu Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības iedzīvotāju apkalpošanas centra speciālisti.
!Svarīgs punkts, par kuru tiek saņemti vairāki jautājumi. Pat ja dzīvoklī nav deklarēta neviena persona, MK noteikumi uzliek par pienākumu veikt aprēķinu par sadzīves atkritumu izvešanu, kā par vienu deklarēto personu.
Tas pats attiecas uz maksājumiem par liftu un šķidro sadzīves atkritumu izvešanu.
Lūdzam, esiet uzmanīgi, apmaksājot “RN” rēķinus, un laikus informējiet mūs par izmaiņām, kas skar jūsu dzīvokļa īpašumu!
Tāpat aicinām rūpīgi iepazīties ar “RN” saņemto rēķinu – tajā norādīta visa aktuālā un svarīgā informācija, ko vēlamies jums darīt zināmu.
Abonentu daļas tālruņi: 646 22417, 646 22418
“RN” aktualitātēm var sekot mājaslapā reznam.lv un sociālajā tīklā Facebook – Rēzeknes namsaimnieks.